Na obchvate Ružomberka sa začalo pracovať ešte v decembri 2013. Nasledujúce leto sa rozostavala autostráda pri Žiline, ktorej súčasťou je aj tunel Višňové.
Po viac ako desiatich rokoch autá nejazdia ani po jednej z nich. Našu severnú trasu do Košíc nahrádzajú v navigáciách návrhy cez juh a Čertovicu, ktoré sú kratšie kilometricky aj časovo.
Čoskoro by sa to však mohlo zmeniť a miska váh by sa mohla prikloniť k severnej voľbe. Minister dopravy Jozef Ráž sľubuje, že by autá mohli v tomto roku jazdiť aj na týchto takmer 30 nových kilometroch diaľnice D1.
HN sa pýtali na to, ako sú na tom tieto úseky aktuálne a zamerali sa aj na to, čo reálne pre vodičov ich výstavba prinesie.
Prvý by mal byť Ružomberok
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
Zostáva vám 82% na dočítanie.